پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204680
اگر نبود فداکاري شهيد طاهري بسياري از شيعيان به دست داعشي‌ها مي‌افتادند/ عقب‌مانده واقعي ما هستيم و بَرنده واقعي شهدا هستند+تصاوير
تاریخ انتشار : 1395/01/18 07:24:17
نمایش : 1044
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اگر فداکاري‌ و از خودگذشتگي‌ها اين شهيد والا مقام نبود، تعداد زيادي از شيعيان و رزمندگان مدافع حرم حضرت زينب (س) به دست داعش مي‌افتادند و بدون شک داعشي‌هاي پليد و خون‌خوار، بي‌رحمانه و جسورانه سَر از تَن رزمندگان اسلام جدا مي‌کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري عصر روز دوشنبه در منزل شهيد مدافع حرم "قنبرعلي طاهري" حضور يافتند و ضمن تفقد و دلجويي از خانواده‌ اين شهيد بزرگوار، شهادت اين شهيد مدافع سرافراز حرم آل‌الله را به خانواده و بازماندگان تبريک و تسليت گفتند.

امام جمعه شهرکرد در اين ديدار فداکاري و ايثارگري شهيد طاهري در دفاع از حرم حضرت زينب کبري (س) و حفظ جان ديگر رزمندگان را بي‌بديل و تحسين‌برانگيز خواند و گفت: اين شهيد والامقاوم علاوه‌بر اين که در راه خدا و ارزش‌هاي والاي اسلامي و الهي به شهادت رسيده، چنان فداکاري و از خودگذشتگي نشان داده است که جان بسياري از شيعيان ديگري را که در کمين محاصر گروه تکفيري داعش بودند نجات داد و خدمت بزرگي را از خود به جا گذاشت.

وي ادامه داد: گفته مي‌شود اگر فداکاري‌ و از خودگذشتگي‌ها اين شهيد والا مقام نبود، تعداد زيادي از شيعيان و رزمندگان مدافع حرم حضرت زينب (س) به دست داعش مي‌افتادند و بدون شک داعشي‌هاي پليد و خون‌خوار، بي‌رحمانه و جسورانه سَر از تَن رزمندگان اسلام جدا مي‌کردند که با فداکاري شهيد طاهري اين نقشه شوم دشمن نقش برآب شد.

نکونام تاکيد کرد: شهادت و جان دادن اين‌گونه در پيشگاه خداي متعال، واقعا ارزشمند است و خوشا به حال شهيد طاهري؛ زيرا انسان هرچه قدر فکر مي کند، مي‌بيند عقب‌مانده واقعي ما هستيم و بَرنده واقعي شهيد طاهري و امثال اين شهداي مدافع حرم هستند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اين که فرزندان و خانواده شهيد نيز ادامه‌دهنده راه پدر عزيز و گرانقدر خود خواهند بود بيان داشت: فرزندان رشيد و خوب اين شهيد هم بيدار، بصير و اهل انقلاب هستند و همانند ديگر خانواده‌هاي شهدا اجازه نخواهند داد که پرچمي که اين شهدا برافراشته کرده‌اند بر زمين بماند و به يقين ادامه‌دهنده و مشوق راه شهيد خود خواهند بود.

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان خاطرنشان ‌کرد: شهيدان به وظيفه خود که دفاع از اسلام و ارزش‌هاي الهي بود، به خوبي عمل کردند و به سعادت و رستگاري ابدي دست يافتند اما آن چه که مهم است اين است که ديگران بکوشند راه شهيدان را ادامه بدهند و مشوق باشند و اجازه ندهند اين راه گم و يا کم‌رنگ شود.

نکونام با اشاره به تلاش دشمنان داخلي و خارجي براي کم‌رنگ کردن راه شهيدان به خصوص شهداي مدافع حرم تصريح‌کرد: خيلي‌ها مي‌خواهند در اين جهت تأثير سوء بگذارند و احياناً روحيه‌ها را بشکنند و منفي بافي کنند و به اشکال مختلف با بيان حرف‌ها ومطالبي، خدشه در اين راه وارد کنند که بايد هوشيار بود و محکم در دهان ياوه‌گويان زد.

امام جمعه شهرکرد هوشياري، حريت و بيداري در خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم را تحسين‌برانگيز خواند و گفت: الحمدلله در تمامي خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم روحيه حريت و آزادگي و شهادت‌طلبي موج مي‌زند و هر زمان که با هر کدام از اين خانواده‌ها ديدار داشته‌ايم ايستادگي، شهامت و مقاومت را در وجود آن‌ها مشاهده کرديم که با صداي رسا و عزم راسخ مي‌گفتند که در دهان ياوه‌گويان مي‌زنيم و اجازه نخواهيم داد راه شهداي ما کم رنگ شود.









 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html